Regulamin Sklepu Internetowego HEJDZ
Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz zasady i tryb zawierania umów sprzedaży prowadzonej na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego hejdz HJ Parts Hanna Jesion pod numerem NIP 7642566020, z siedzibą: w Pile przy ul. Motylewskiej 8, 64-920, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki.
2. Przedmiotem sprzedaży są produkty prezentowane przez Sklep Internetowy.
3. Kontakt ze Sklepem odbywa się przez:
a) adres poczty elektronicznej: kontakt@hejdz.pl
b) formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej w zakładce „kontakt i dane pracowni” lub na stronie głównej „Napisz do mnie”
c) Przez Instagram @hejdz_official
Zasady składania zamówienia oraz zawarcia umowy sprzedaży
1. Złożenie zamówienia w Sklepie Internetowym może nastąpić:
a) poprzez indywidualne konto klienta, po uprzednim wypełnieniu formularza rejestracyjnego na stronie Sklepu Internetowego;
b) bez rejestracji (w tym wypadku Klient powinien podać swoje dane osobowe w celu wystawienia faktury oraz wysyłki towaru).
2. Podanie przez Klienta danych osobowych jest całkowicie dobrowolne, lecz stanowi warunek do skutecznego złożenia i realizacji zamówienia oraz rejestracji w Sklepie Internetowym. Informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się w zakładce „polityka prywatności” na stronie sklepu internetowego. Złożenie Zamówienia następuje poprzez wybór dostępnego w Sklepie Internetowym produktu, dodanie go do „koszyka” i wybranie jednego z dostępnych sposobów płatności: Klient może wybrać jedną z dostępnych form płatności za zamówione Towary - Płatności BLIK, karty płatnicze (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro), Google Pay, Apple Pay, szybki przelew elektroniczny poprzez system płatności Autopay (Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Autopay S.A / PayPro S.A., i wciśnięcie opcji „zamawiam”. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
3.Po złożeniu Zamówienia Klient otrzyma na podany uprzednio adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem złożenia Zamówienia. Umowę sprzedaży traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości email, o której mowa powyżej.
4. Sklep Internetowy umożliwia składanie Zamówień 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Realizacja Zamówienia
1. Klient otrzymuje informację o przyjęciu Zamówienia do realizacji wyłącznie po zaksięgowaniu na wskazanym przez Sklep Internetowy rachunku bankowym wpłaty w pełnej wysokości. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy. W przypadku dokonania wpłaty przez Klienta i braku potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji, należy skontaktować się ze Sklepem Internetowym drogą mailową.
2. Zamówienie zostanie przekazane do wysłania w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania płatności.
3. W przypadku jakichkolwiek opóźnień w realizacji Zamówienia Sklep Internetowy niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Klienta.
Postanowienia końcowe
1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, logotypów, opisów produktów i ich zdjęć należą do właściciela Sklepu. Rozpowszechnianie oraz kopiowanie jakichkolwiek informacji znajdujący się na stronie Sklepu bez zgody właściciela jest zakazane.
2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem Sklepu Internetowego będą poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
4. Treść niniejszego regulaminu może ulec zmianie. Za moment zmiany uważa się chwilę opublikowania nowych zapisów regulaminu na stronie Sklepu Internetowego.
Regulamin i koszty dostawy
1. Dostawa jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
2. Klient może wybrać następujący formy dostawy zamówionych produktów:
a) za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost
b) do wskazanego przez Klienta Paczkomatu InPost
Koszt dostawy zamówionych produktów pokrywa w całości Kupujący według następującego cennika:
• Kurier InPost 16 pln
• Paczkomat InPost 15 pln
Przy zamówieniach od 900 złotych dostawa jest darmowa.
Reklamacje
1. Sprzedawca odpowiada wobec Klientów Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
2. W przypadku wystąpienia w produkcie wady innej niż opisana na stronie Sklepu Internetowego, Klient powinien zgłosić reklamowany produkt na piśmie lub drogą elektroniczną pod adres kontakt@hejdz.pl poprzez opisanie niezgodności produktu z umową oraz określenie swojego roszczenia.
3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od momentu dostarczenia informacji o reklamacji. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedawcy w wyżej zakreślonym terminie, reklamację uznaje się za zasadną.
4. Strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi w sytuacji, gdy kupującym jest przedsiębiorca.
5. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć produktów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje etc.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
6. Uprawnienia konsumenckie z tytułu rękojmi, dotyczą również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Prawo odstąpienia od Umowy
1. Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawartej umowy bez podania przyczyny i dostarczenia produktu w terminie czternastu dni od odebrania przesyłki na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014r. poz. 827 ze zm.) Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
W celu odstąpienia od Umowy, Klient musi przesłać mail informujący o chęci odstąpienia od umowy na adres kontakt@hejdz.pl, a następnie na adres biura Sprzedawcy wysłać produkt z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie do pobrania TUTAJ.
2. Przesłany towar nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Powinien zostać przesłany razem z firmową metką, pełnym opakowaniem (karton) oraz wypełnionym i podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. W przypadku niespełnienia powyższych warunków zwrot nie zostanie przyjęty, a towar wróci do Klienta na jego koszt.
3. Zwrot otrzymanej płatności, obejmującej cenę produktu z odliczeniem kosztów dostawy, następuje na rachunek wskazany przez Klienta w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru Sprzedawcy.
4. W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
5. Produkt należy odesłać na adres: Hanna Jesion, ul. Motylewska 8, 64-920 Piła, nazwa paczkomatu PIL01BAPP, 669871441, kontakt@hejdz.pl