Zwroty
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.
W celu odstąpienia od Umowy, prześlij email informujący o chęci odstąpienia od umowy na adres kontakt@hejdz.pl, a następnie na adres biura Sprzedawcy wyślij produkt z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie do pobrania TUTAJ.
Produkt należy odesłać na adres: Hanna Jesion, ul. Motylewska 8, 64-920 Piła, nazwa paczkomatu PIL01BAPP, 669871441, kontakt@hejdz.pl
Przesłany towar nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Powinien zostać przesłany razem z firmową metką, pełnym opakowaniem (karton) oraz wypełnionym i podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i paragonem. W przypadku niespełnienia powyższych warunków zwrot nie zostanie przyjęty, a towar wróci do Ciebie na Twój koszt.
Zwrot otrzymanej płatności, obejmującej cenę produktu z odliczeniem kosztów dostawy, następuje na rachunek wskazany przez Klienta w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru Sprzedawcy.
W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
- Sprzedawca odpowiada wobec Klientów Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku wystąpienia w produkcie wady innej niż opisana na stronie Sklepu Internetowego, Klient powinien zgłosić reklamowany produkt na piśmie lub drogą elektroniczną pod adres kontakt@hejdz.pl poprzez opisanie niezgodności produktu z umową oraz określenie swojego roszczenia.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od momentu dostarczenia informacji o reklamacji. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedawcy w wyżej zakreślonym terminie, reklamację uznaje się za zasadną.
- Strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi w sytuacji gdy kupującym jest przedsiębiorca.
- Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć produktów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje etc.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
- Uprawnienia konsumenckie z tytułu rękojmi, dotyczą również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Adres do reklamacji:
Hanna Jesion, ul. Motylewska 8, 64-920 Piła, nazwa paczkomatu PIL01BAPP, 669871441, kontakt@hejdz.pl
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, pisz śmiało na kontakt@hejdz.pl. Jestem tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.