Zwroty
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.
W celu odstąpienia od Umowy, prześlij email informujący o chęci odstąpienia od umowy na adres kontakt@hejdz.pl, a następnie na adres biura Sprzedawcy wyślij produkt z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od Umowy. Oświadczenie do pobrania TUTAJ.
Produkt należy odesłać na adres: Hanna Jesion, ul. Motylewska 8, 64-920 Piła, nazwa paczkomatu PIL01BAPP, 669871441, kontakt@hejdz.pl
lub poprzez szybkie zwroty za pomocą portalu furgonetka klikając w poniższy link:
https://sklep719733.shoparena.pl/zwrot
Przesłany towar nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Powinien zostać przesłany razem z firmową metką, pełnym opakowaniem (karton) oraz wypełnionym i podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy i paragonem. W przypadku niespełnienia powyższych warunków zwrot nie zostanie przyjęty, a towar wróci do Ciebie na Twój koszt.
Zwrot otrzymanej płatności, obejmującej cenę produktu z odliczeniem kosztów dostawy, następuje na rachunek wskazany przez Klienta w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru Sprzedawcy.
W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
Reklamacje
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
- Sprzedawca odpowiada wobec Klientów Sklepu Internetowego z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku wystąpienia w produkcie wady innej niż opisana na stronie Sklepu Internetowego, Klient powinien zgłosić reklamowany produkt nie później niż dwa lata od dnia otrzymania produktu, na piśmie lub drogą elektroniczną pod adres kontakt@hejdz.pl poprzez opisanie niezgodności produktu z umową oraz określenie swojego roszczenia.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od momentu dostarczenia informacji o reklamacji. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedawcy w wyżej zakreślonym terminie, reklamację uznaje się za zasadną.
- Strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi w sytuacji, gdy kupującym jest przedsiębiorca.
- Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć produktów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje etc.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
- Uprawnienia konsumenckie z tytułu rękojmi, dotyczą również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Adres do reklamacji:
Hanna Jesion, ul. Motylewska 8, 64-920 Piła, nazwa paczkomatu PIL01BAPP, 669871441, kontakt@hejdz.pl
Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, pisz śmiało na kontakt@hejdz.pl. Jestem tutaj, aby Ci pomóc i zapewnić Ci najlepsze doświadczenie zakupowe.